Účetnictví, daně, mzdy
Fakturace v roce 2023, práce s účetními a daňovými doklady
Časový rozvrh: 8.30 hodin - 9.00 hodin: prezence 9.00 hodin - 13.30hodin: odborný program
Seminář je určen účetním, fakturantům, referentům prodeje a zásobování
a pracovníkům administrativy, kteří pracují s doklady, řeší problémy
pohledávek a závazků s obchodními partnery a nemají dosud zkušenosti
nebo si potřebují osvěžit znalosti.
Obsah semináře:
Fakturace z hlediska účetních předpisů a zákona o daních z příjmů:
• co je to faktura, podklady pro fakturaci,
• provádění fakturace na základě uzavřených smluvních vztahů,
• okamžik uskutečnění účetního případu,
• lhůty vystavování účetních dokladů,
• saldokonto přijatých a vydaných faktur,
• záloha a závdavek,
• faktura v cizí měně a měnová doložka,
• cizí měny, kursové rozdíly,
• druhy účetních dokladů a vzor pokladního dokladu výdajového,
• náležitosti faktury v cizím jazyce,
• bankovní výpisy v listinné podobě, v elektronické podobě,
• doklady skladového hospodářství, správné náležitosti,
• ostatní interní účetní doklady,
• prokazování dokladů a skutečností z hlediska daňové uznatelnosti, podle zákona o daních z příjmů, podle daňového řádu (příklad),
• oběh účetních dokladů a podpisové vzory, doporučené postupy,
• náležitosti a podmínky elektronické fakturace,
• elektronizace účetních záznamů a elektronická komunikace.
• QR kód.
Zákon o DPH – vybraná ustanovení, která se dotýkají fakturace a daňových dokladů:
• změny v DPH
• daňové doklady, druhy, práce s nimi,
• co má vědět fakturant o předmětu daně a osvobození od daně,
• informace GFŘ k pravidlům fakturace ve vztahu k implementaci Směrnice EU/45/2010 (platné od 1. 1. 2013),
• elektronická fakturace,
• auditní stopa, prokazování v okamžiku kontroly.
Archivace dokladů.
Občanský zákoník:
• promlčení (promlčecí lhůta),
• uznání dluhu,
• zápůjčka, výpůjčka, výprosa, úvěr,
• vznik, změna a zánik závazků,
• opatření oproti opožděným platbám,
• čas plnění.
Platbu proveďte: Ve prospěch účtu č. 64 80 47 61/0100 KB Ostrava var. symbol: 32 01 19 07 IČ: 47666439 DIČ: CZ47666439 Cena: 1.200 Kč + 21% DPH = 1.452,- Kč Při bankovním převodu předložte u prezence kopii příkazu k úhradě. Daňový doklad obdržíte u prezence nebo následně poštou
V CENĚ JE ZAHRNUTO: - příprava výukového materiálu od lektora - Výukové materiály budou upraveny na aktuální novinky pro dané téma - tisk materiálů - výuka lektora - občerstvení v průběhu semináře
DALŠÍ INFORMACE: Řádně vyplněnou webovou závaznou přihlášku zašlete prosím na adresu DTO CZ. Výukové materiály obdržíte u prezence.
V případě přihlášení většího počtu osob z jedné firmy - SLEVA!!! 2 účastník - 5% (1.140 Kč + 21% DPH = 1.379 Kč) 3 účastník - 10% (1.080 Kč + 21% DPH = 1.307 Kč) 4 účastník - 15% (1.020 Kč + 21% DPH = 1.234 Kč)
JAK SE K NÁM DOSTANETE: DTO CZ, s.r.o., Mariánské náměstí 480/5, Ostrava – Mariánské Hory
- z nádraží ČD Ostrava – Svinov tramvaj č. 3, 4, 8, 9 /směr centrum/ - z ústředního autobusového nádraží tramvaj č. 4, 8, 9 /směr Poruba/ - z ústředního autobusového nádraží tramvaj č. 11 /směr Zábřeh/, 12 /směr Dubina/ - z hlavního nádraží ČD Ostrava tramvaj č. 8, 12 /směr centrum/ • Výstupní zastávka Mariánské náměstí!
MOŽNOST PARKOVÁNÍ PŘÍMO PŘED BUDOVOU DTO CZ (omezený počet míst) NEBO U OC FUTURUM (cca 5 min. pěšky), nebo u supermarketu Billa (cca 2 min. pěšky).
Poznámka: KAŽDÝ ÚČASTNÍK OBDRŽÍ CERTIFIKÁT