Účetnictví, daně, mzdy

VEDENÍ POKLADNY, ÚČETNICTVÍ, DPH, EET, GDPR VE VZTAHU K POKLADNĚ 2019

vhodné pro pokladní, pracovníky přijímající tržby v hotovosti, vedoucí pracovníky, účetní

Detaily kurzu

Název:
VEDENÍ POKLADNY, ÚČETNICTVÍ, DPH, EET, GDPR VE VZTAHU K POKLADNĚ 2019
vhodné pro pokladní, pracovníky přijímající tržby v hotovosti, vedoucí pracovníky, účetní
Termín:
po 07.10.2019
Cena:
1 452 Kč vč. DPH
při přihlášení více osob z jedné organizace - SLEVA !!!
Místo konání:
DTO CZ, s.r.o., Mariánské náměstí 480/5, Ostrava-Mariánské Hory
Manažer:
Mgr. Jana Ivan, tel.: 724 211 606, email: jana.ivan@dtocz.cz
Garant:
Květoslava Novotná
Rozsah:
5 hodin
Lektoři:
Květoslava Novotná - pracuje jako daňová poradkyně a je majitelkou účetní firmy v Brně. V oboru účetnictví a daňového poradenství má mnohaletou praxi a více než 10 let přednáší na odborné vysoké škole. Pravidelně se věnuje lektorské činnosti v uvedených oblastech.
Program:
Časový rozvrh:
8.30 - prezence účastníků
9.00 - 13.00 hodin - odborný program
13.00 - 13.30 - diskuse, dotazy

Obsah semináře:

Vhodné pro pokladní, pracovníky přijímající tržby v hotovosti, vedoucí pracovníky, účetní (pro všechny typy organizací, plátce DPH i neplátce, subjekty EET i ostatní))

1) Směrnice pro činnost pokladny – podle typu organizace
- organizační struktura účetní jednotky
- druhy pokladních dokladů
- oběh účetních dokladů
- podpisové vzory
2) Způsob vystavování pokladních dokladů a nezbytné náležitosti
- podle zákona o účetnictví
- podle zákona o DPH - zjednodušení daňové doklady, pojetí daňových dokladů –věrohodnost, neporušenost a čitelnost, změny na základě „Daňového balíčku“ podle data schválení ke dni konání semináře
- pro potřeby účetní jednotky
- obchodní listiny podle občanského zákoníku a zákona o obchodních korporacích.
- nové typy pokladních dokladů podle zákona o EET - důležité náležitosti pro účetní a daňové prokazování nejen pro osoby povinné EET - informace o změnách ke dni konání semináře (novela EET – bloky účtenek)
3) Jak vést pokladní knihu
- ruční vedení pokladního deníku, vedení na PC
- obraty, zůstatky, protokolární předávání
4) Valutová pokladna
- směny korun na valuty
- zálohy na zahraniční pracovní cesty
- vyúčtování zahraničních pracovních cest
5) Účtování pokladních dokladů – příjmových, výdajových, cestovních příkazů, ceniny
6) Inventarizace, limity hotovosti, bezpečnostní předpisy
7) Dohoda o hmotné odpovědnosti a další návaznosti na zákoník práce
8) Vazba pokladny na účetnictví, mzdovou agendu, kumulace funkcí.
9) Pokladna v daňové evidenci
10) Zákon o omezení plateb v hotovosti, sankce
11) Náležitosti dokladů podle dalších předpisů: zákona o ochraně spotřebitele, živnostenského zákona
12) Úprava činnosti v pokladně ve vztahu k ochraně osobních údajů (GDPR)
Dotazy, diskuse.


Poznámka:
Platbu proveďte:
Ve prospěch účtu č. 64 80 47 61/0100 KB Ostrava
var. symbol: 32 01 19 12
IČ: 47666439
DIČ: CZ47666439
Cena: 1.200 Kč + 21% DPH = 1.452,- Kč
Při bankovním převodu předložte u prezence kopii příkazu k úhradě. Daňový doklad obdržíte u prezence nebo následně poštou

V CENĚ JE ZAHRNUTO:
- příprava výukového materiálu od lektora - Výukové materiály budou upraveny na aktuální novinky pro dané téma
- tisk materiálů
- výuka lektora
- občerstvení v průběhu semináře

DALŠÍ INFORMACE:
Řádně vyplněnou webovou závaznou přihlášku zašlete prosím na adresu DTO CZ. Výukové materiály obdržíte u prezence.

V případě přihlášení většího počtu osob z jedné firmy - SLEVA!!!

2 účastník - 5% (1.140 Kč + 21% DPH = 1.379 Kč)
3 účastník - 10% (1.080 Kč + 21% DPH = 1.307 Kč)
4 účastník - 15% (1.020 Kč + 21% DPH = 1.234 Kč)

JAK SE K NÁM DOSTANETE:
DTO CZ, s.r.o., Mariánské náměstí 480/5, Ostrava – Mariánské Hory

- z nádraží ČD Ostrava – Svinov tramvaj č. 3, 4, 8, 9 /směr centrum/
- z ústředního autobusového nádraží tramvaj č. 4, 8, 9 /směr Poruba/
- z ústředního autobusového nádraží tramvaj č. 11 /směr Zábřeh/, 12 /směr Dubina/
- z hlavního nádraží ČD Ostrava tramvaj č. 8, 12 /směr centrum/
• Výstupní zastávka Mariánské náměstí!

MOŽNOST PARKOVÁNÍ PŘÍMO PŘED BUDOVOU DTO CZ (omezený počet míst) NEBO U OC FUTURUM (cca 5 min. pěšky)
Při bankovním převodu obdržíte daňový doklad u prezence nebo následně poštou. Fakturu zasíláme týden před začátkem semináře. Platbu v hotovosti lze uhradit u prezence.

Bezplatné storno semináře nebo kurzu přijímáme pouze písemně do 7 kalendářních dnů před zahájením akce. Pokud obdržíme storno později, ale do 3 pracovních dnů před zahájením akce, účtujeme stornovací poplatek ve výši 25% účastnického poplatku. Pozdější storno nemůže být z provozních důvodů přijato - vzniká tedy povinnost uhradit plnou cenu akce.

Katalogy vzdělávání ke stažení

Stáhnout

(15,1MB, *.pdf)

Stáhnout

(2,5MB, *.pdf)

Kontakt


DTO CZ, s.r.o.
Mariánské náměstí 480/5
709 00 Ostrava - Mariánské Hory


Tel.: (+420) 595 620 111
Datová schránka: 7itt4x4


E-mail: dtocz@dtocz.cz
Mapa: Zobrazit sídlo DTO na mapě

Partneři

Český svaz vědeckotechnických společností je jediným zakladatelem a společníkem DTO CZ, s.r.o.