-nezařazeno
QMOD-ICQSS
Výběr z přihlášených příspěvků
- Model Excelence ve stavebnictví: případová studie s modelem a analýzou (Shandong University, Čína),- Model nákladů na kvalitu jako nástroj hodnocení způsobilosti procesů managementu kvality (Poznan University of Technology, Polsko),
- TQM a obchodní výkonnost ve firmách poskytujících služby (University of Navarra, Španělsko),
- TRIZ k řešení rozporu kvality služeb a bezpečnosti v aeroliních (Chulalongkorn University, Čína),
- Konkurenční výhoda z pohledu řízní zpětné vazby online zákazníků (Vecara GmbH, Německo),
- Jak Lean souvisí s etikou a leadershipem (Uppsala Universitet, Švédsko),
- Dovednost vedoucí ke štíhlosti: Vývoj dovednostních metod ke splnění potřeby flexibility týmů (Ericsson AB, Švédsko),
- Mohou hodnoty Lean přispět k udržitelnému rozvoji (MID Sweden University, Švédsko),
- Návrh analytické metody srovnávající rozdíly v dopadech mezi předepsanými léčivy a medikamenty užívanými bez předpisu (Waseda University, Japonsko),
- Metoda zlepšování spokojenosti zákazníků s využitím S-NS diagramu (Kangnam University, Korea),
- Determinanty subjektivní kvality života – vybraná dilemata (Wroclaw University of Economics, Polsko),
- Přinášíme Kaizen do učeben: lekce vyučované v rámci kurzu operačního managementu (EGADE Business School, Mexico),
- Jaký dopad má kvalita v maloobchodních online službách na spokojenost a loajalitu zákazníka (Regional University of Blumenau, Brazílie),
Přesný program bude uveřejněn začátkem srpna 2014.
Partneři
Lund University (Švédsko)
Linköping University (Švédsko)
Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysoká škola hotelová v Praze
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Rada kvality ČR