Lidské zdroje a personalistika
Personalista - HR manager

Začátek každého soustředění od 9.00 - do 16.30 hod (první den od 8.30 hod). Výuka probíhá vždy v pátek po celý den, výjimečně je výuka i ve čtvrtek.
Jen u nás se dozvíte, vždy něco navíc. Přednášky a témata jsou aktualizovány podle současné legislativy a dnešních trendů v Personalistice!!!
OBSAHOVÁ NÁPLŇ KURZU:
Orientace v pracovně právní a další příslušné legislativě
Druhy pracovně právních vztahů, pravomoci a odpovědnost u statutárních orgánů, předpisy upravující mzdy a platy, základní ustanovení zákoníku práce a občanského zákoníku v oblasti personalistiky, personální management a zákon o obchodních korporacích.
Tvorba a spravování dokumentů v administrativně personální činnosti
Pravidla tvorby písemných dokumentů podle platné normy, systémy ukládání a uchovávání dokumentů, pravidla skartace, personální administrativa - vedení osobních spisů a nakládání s nimi, ochrana osobních údajů v praxi, pravidla tvorby a uplatňování vnitřních firemních dokumentů a předpisů.
Vedení agendy povinných lékařských prohlídek, BOZP a PO ve firmě
Orientace v základní legislativě v oblasti BOZP a PO, základní pravidla pro školení zaměstnanců v oblasti BOZP a PO, povinnosti organizace v oblasti lékařských prohlídek.
Organizování vzdělávání zaměstnanců
Důležitost vzdělávání a rozvoje, proces učení, jeho složky a druhy, systém vzdělávání, metody vzdělávání, role liniových vedoucích a personalistů, kariéra zaměstnanců.
Zajišťování náborových činností
definice generací - pochopení priorit a očekávání, zdroje náborů zaměstnanců, metody výběrů zaměstnanců, analýza životopisů uchazečů o zaměstnání – na co se soustředit, jak se vhodně „poprat“ s citlivými otázkami u osobního pohovoru, propojenost HR, PR a IT v procesech náboru a výběru zaměstnanců, adaptační plány a informační materiály při nástupu do pracovního poměru
Tvorba a používání systémů hodnocení a odměňování zaměstnanců
Hodnocení zaměstnanců a jeho cíle, proces hodnocení zaměstnanců, kompetenční modely a hodnocení zaměstnanců, chyby pravidelného hodnocení zaměstnanců, hodnotící rozhovor, podklady pro odměňování, plánování a řízení kariéry
Organizování kolektivního vyjednávání
základní pravidla pro tvorbu kolektivní smlouvy, základní povinnosti firmy vůči zaměstnancům v případě, že se ve firmě nenachází odborová organizace, povinnosti organizace v případě, že ve firmě existuje odborová organizace.
Nabízíme Vám možnost se přihlásit na jednotlivé přednášky v kurzu zvlášť, jednotlivé termíny
samostatných přednášek budou vyhlášeny i s termíny na našich stránkách.
Naučíte se: personální strategii, její vypracování v systému ŘLZ, řízení a aplikaci v období změn • výkonově řídit lidské zdroje a prezentovat je vedení společností a zaměstnancům • nejmodernější trendy personálního řízení • definovat a hodnotit pracovní pozici, navrhnout, plánovat systém odměňování, včetně benefitů ve fiktivní společnosti • efektivně a účinně realizovat systém – náboru, vzdělávání, hodnocení, odměňování atd. • definovat úroveň kompetencí a jejich hodnocení • na modelových situacích řídit personální útvary jako lídry změn ve společnostech • zhostit se úlohy manažera Lidských zdrojů v procesu řízení znalostí • plánovat motivační programy v podnikové praxi – vč. jejich sestavení • správné nastavení cílů auditu a výběr osob vhodných pro vedení a zpracování auditu • plánovat, vést a řídit vliv firemní kultury, její formování na konkurenceschopnost organizace • organizovat praktický nácvik vedení pohovoru se zaměstnanci • plánovat a sestavit pracovní popis.
- Kurz si můžete nechat proplatit Úřadem práce v rámci tzv. Zvolené rekvalifikace - PORADÍME VÁM.
- Nabízíme také možnost úhrady kurzu na splátky.
- Po ukončení kurzu získá účastník: 2 certifikáty - Potvrzení o účasti v akreditovaném vzdělávacím programu - Osvědčení o získání profesní kvalifikace "Personalista"
V CENĚ JE ZAHRNUTO: - příprava výukového materiálu od lektorů - výuka lektorů - drobné občerstvení
Poznámka: v ceně kurzu je autorizovaná zkouška dle NSK pro profesi Personalista