Lidské zdroje a personalistika

Personalista/Personalistka - HR manager/HR managerka

UKONČENO AUTORIZAČNÍ ZKOUŠKOU NA PROFESNÍ ČINNOST PERSONALISTA
Pro začínající i pokročilé personalistky a personalisty, kteří mají zájem si prohloubit nebo doplnit znalosti v oblasti HR - Lidských zdrojů. Tento AKREDITOVANÝ KURZ může být proplacen Úřadem práce i pracovníkům zaměstnaným na plném pracovním poměru
Termín:
pá 3. 10. 2025 - po 15. 12. 2025, 9:00 - 15:30
Rozsah:
120 hodin
Obsah:

      Začátek každého soustředění od 9.00 - do 15.30 hod (první den od 8.30 hod). Výuka probíhá vždy v pátek po celý den, jednou za 14 dní je je výuka ve čtvrtek i v pátek. 

      Jen u nás se dozvíte, vždy něco navíc. Přednášky a témata jsou aktualizovány podle současné legislativy a dnešních trendů v Personalistice!!!

      OBSAHOVÁ NÁPLŇ KURZU:

      • Orientace v pracovně právní a další příslušné legislativě I. -
        Vznik pracovního poměru, překážky v práci, skončení pracovního poměru, hromadné propouštění, doručování písemností. Druhy pracovněprávních vztahů a vztahy k odvodům zdravotního a sociálního pojištění.  

      • Tvorba a používání systémů hodnocení a odměňování zaměstnanců - Hodnocení zaměstnanců a jeho cíle, proces hodnocení zaměstnanců. Metody hodnocení zaměstnanců. Kompetenční modely. Chyby pravidelného hodnocení zaměstnanců. Hodnotící rozhovor.   

      • Orientace v pracovně právní a další příslušné legislativě II. - Osobní spis, - postup získávání, pohovor, výběr zaměstnanců, přijímání a ukončování prac. poměru, dohody. Předpisy upravující mzdy a platy. 

      • Talent management - Řízení talentů je jednou z HR strategií, která umožňuje firmám nalézat, rozpoznat, vzdělávat, rozvíjet a udržet si své klíčové zaměstnance. Tímto klíčovým nebo také talentovaným zaměstnancem se pak rozumí ten, kdo zásadně přispívá k úspěchu organizace, nebo je pro ni z nějakého důvodu nepostradatelný.   

      • Pracovní pohovory v klidu a s nadhledem - Získávání a výběr zaměstnanců, časté otázky u pohovoru, záludné otázky u pohovoru. Generace a jejich charakteristiky. Test osobnosti. Přijímání zaměstnanců. Jak vybrat vhodného uchazeče. Metody zpracování týmových rolí, Adaptace zaměstnanců. Preboarding a onboarding.   

      • BOZP a PO ve firmě - Úvod do problematiky BOZP a PO, seznámení se s platnou právní úpravou BOZP a PO a povinnostmi vyplývajícími se zákoníku práce.  

      • Vedení a motivace zaměstnanců - Volba správné strategie pro motivaci, motivační programy. Vazba na plány osobního rozvoje. Obsah a rozsah benefitních programů.  

      • Orientace v pracovně právní a další příslušné legislativě III. - Pravomoci a odpovědnosti statutárních orgánů a vedoucích zaměstnanců firmy (představenstvo, dozorčí rada apod. – dle typu firmy) v pracovněprávní oblasti. Povinnosti organizace v oblasti lékařských prohlídek zaměstnanců.  

      • Organizování vzdělávání zaměstnanců- Důležitost vzdělávání a rozvoje, proces učení, jeho složky a druhy. Systém vzdělávání a metody vzdělávání. Role liniových vedoucích a personalistů. Kariéra zaměstnanců.   

      • Řízení lidských zdrojů v dnešní době -  Řízení lidských zdrojů v aktuálních dokumentech podnikového managementu. Vývoj personální práce, personální útvar, firemní kultura. Etika a společenská odpovědnost organizací.  

      • Psychologie v rukou HR Manažera - Základy asertivity a techniky asertivního jednání, osobnostní charakteristiky (typologie a její využití v práci HR Managera). Kognitivní omyly. Obrana proti manipulaci, vyjádření kritiky a hněvu.   Zajišťování náborových činností - Řízení efektivního procesu náboru, výběru a příjmu nových zaměstnanců, Definice generací - pochopení priorit a očekávání.Nedostatek uchazečů. Zdroje náborů zaměstnanců, metody výběrů zaměstnanců. Organizace Assessment Centre (AC) Adaptační plány a informační materiály při nástupu do pracovního poměru. Analýza životopisů. Propojenost HR, PR a IT v procesech náboru a výběru zaměstnanců 

      • Odhalování a zvládání manipulace, asertivní jednání - Co to je, kdo to je a jak se bránit? Kdo je manipulátor, dělení manipulátorů. Útoky na Vaše emoce. Jak se bránit manipulátorovi, asertivita.  

      • Tvorba a spravování dokumentů v administrativně personální činnosti - Úprava dokumentů podle platné formy, systémy ukládání dokumentů a pravidala skartace.Způsoby vedení osobních spisů a popisů pracovních míst. Pravidla tvorby a uplatňování vnitřních firemních dokumentů a předpisů.   

      • Best practise - výměna praktických informací účastníků kurzu, příprava na závěrečnou zkoušku

      • Kurz si můžete nechat proplatit Úřadem práce v rámci tzv. Zvolené rekvalifikace, tato možnost je i pro zaměstnané na plném pracovním poměru - PORADÍME VÁM. 

      Nabízíme také možnost úhrady kurzu na splátky.

      Po ukončení kurzu získá účastník: 2 certifikáty - Potvrzení o účasti v akreditovaném vzdělávacím programu - Osvědčení o získání profesní kvalifikace "Personalista"

      ABSOLVENT VZDĚLÁVACÍHO PROGRAMU UMÍ APLIKOVAT VE SVÉ ČINNOSTI

      • personální strategii, její vypracování v systému ŘLZ, řízení a aplikaci v období změn

      • výkonově řídit lidské zdroje a prezentovat je vedení společností a zaměstnancům

      • nejmodernější trendy personálního řízení 

      • definovat a hodnotit pracovní pozici, navrhnout, plánovat systém odměňování, včetně benefitů ve fiktivní společnosti  

      • efektivně a účinně realizovat systém – náboru, vzdělávání, hodnocení, odměňování atd.  

      • definovat úroveň kompetencí a jejich hodnocení  

      • na modelových situacích řídit personální útvary jako lídry změn ve společnostech  

      • zhostit se úlohy manažera Lidských zdrojů v procesu řízení znalostí  

      • plánovat motivační programy v podnikové praxi – vč. jejich sestavení  

      • správné nastavení cílů auditu a výběr osob vhodných pro vedení a zpracování auditu  

      • plánovat, vést a řídit vliv firemní kultury, její formování na konkurenceschopnost organizace  

      • organizovat praktický nácvik vedení pohovoru se zaměstnanci  

      • plánovat a sestavit pracovní popis 

       KURZ DOPORUČUJEME VŠEM

      • specialistům personálních útvarů, kteří chtějí vybudovat moderní systém řízení lidských zdrojů 

      • a všem pracovníkům personálního oddělení, kteří mají zájem o prohlubování znalostí v oblasti lidských zdrojů s možností získání certifikátu na tuto profesní činnost. 

      Kurz je samozřejmě vhodný i pro budoucí zájemce o práci v personalistice.

Zkouška:
autorizovaná zkouška dle NSK pro profesi Personalista
Lektoři:
Kolektiv vysoce kvalifikovaných a zkušených lektorů s dlouholetou praxí
Poznámka:
  • Kurz si můžete nechat proplatit
    Úřadem práce v rámci tzv. Zvolené rekvalifikace, tato možnost je i pro zaměstnané na plném pracovním poměru - PORADÍME VÁM.
  • Po ukončení kurzu získá účastník: 2 certifikáty - Potvrzení o účasti v akreditovaném vzdělávacím programu - Osvědčení o získání profesní kvalifikace "Personalista"

V CENĚ JE ZAHRNUTO: - příprava výukového materiálu od lektorů - výuka lektorů - drobné občerstvení

Cena:
16 950 Kč vč. DPH
Poznámka: v ceně kurzu je autorizovaná zkouška dle NSK pro profesi Personalista
Manažer:

Katalogy vzdělávání ke stažení

Katalog Stáhnout

(3,1MB, *.pdf)

Kontakt


DTO CZ, s.r.o.
Mariánské náměstí 480/5
709 00 Ostrava - Mariánské Hory


Tel.: (+420) 595 620 111
Datová schránka: 7itt4x4


E-mail: dtocz@dtocz.cz
Mapa: Zobrazit sídlo DTO na mapě

Partneři

Logo partnera

Český svaz vědeckotechnických společností je jediným zakladatelem a společníkem DTO CZ, s.r.o.