Lidské zdroje a personalistika
Personalista/Personalistka - HR manager/HR managerka
- Orientace v pracovně právní a další příslušné legislativě I:
- Vznik pracovního poměru, překážky v práci, skončení pracovního poměru, hromadné propouštění, doručování písemností. Druhy pracovněprávních vztahů a vztahy k odvodům zdravotního a sociálního pojištění.
Talent management:
- Řízení talentů je jednou z HR strategií, která umožňuje firmám nalézat, rozpoznat, vzdělávat, rozvíjet a udržet si své klíčové zaměstnance.
Pracovní pohovory v klidu a s
nadhledem:
- Získávání a výběr zaměstnanců, časté otázky u pohovoru, záludné otázky u pohovoru.
- Generace a jejich charakteristiky. Test osobnosti.
- Přijímání zaměstnanců. Jak vybrat vhodného uchazeče.
- Metody zpracování týmových rolí, Adaptace zaměstnanců. Preboarding a onboarding.
Orientace v pracovně právní a další příslušné legislativě II:
- Osobní spis - postup získávání, pohovor, výběr zaměstnanců, přijímání a ukončování pracovního poměru, dohody.
- Předpisy upravující mzdy a platy.
Vedení a motivace zaměstnanců:
- Volba správné strategie pro motivaci, motivační programy. Vazba na plány osobního rozvoje.
- Obsah a rozsah benefitních programů.
BOZP a PO ve firmě:
- Úvod do problematiky BOZP a PO, seznámení se s platnou právní úpravou BOZP a PO a povinnostmi vyplývajícími se zákoníku práce.
Orientace v pracovně právní a další příslušné legislativě III.:
- Pravomoci a odpovědnosti statutárních orgánů a vedoucích zaměstnanců firmy (představenstvo, dozorčí rada apod. – dle typu firmy) v pracovněprávní oblasti.
- Povinnosti organizace v oblasti lékařských prohlídek zaměstnanců.
Psychologie v rukou HR Manažera:
- Základy asertivity a techniky asertivního jednání, osobnostní charakteristiky (typologie a její využití v práci HR Managera).
- Kognitivní omyly. Obrana proti manipulaci, vyjádření kritiky a hněvu.
Tvorba a používání systémů hodnocení a odměňování zaměstnanců:
- Hodnocení zaměstnanců a jeho cíle, proces hodnocení zaměstnanců. Metody hodnocení zaměstnanců. Kompetenční modely. Chyby pravidelného hodnocení zaměstnanců. Hodnotící rozhovor.
Zajišťování náborových činností:
- Řízení efektivního procesu náboru, výběru a příjmu nových zaměstnanců, Definice generací - pochopení priorit a očekávání.
- Zdroje náborů zaměstnanců, metody výběrů zaměstnanců. Organizace Assessment Centre (AC). Adaptační plány a informační materiály při nástupu do pracovního poměru
- Analýza životopisů.
- Propojenost HR, PR a IT v procesech náboru a výběru zaměstnanců
Odhalování a zvládání manipulace, asertivní jednání:
- Kdo je manipulátor, dělení manipulátorů. Útoky na Vaše emoce.
- Jak se bránit manipulátorovi, asertivita
Tvorba a spravování dokumentů v administrativně personální činnosti:
- Úprava dokumentů podle platné formy, systémy ukládání dokumentů a pravidla skartace.
- Způsoby vedení osobních spisů a popisů pracovních míst.
- Pravidla tvorby a uplatňování vnitřních firemních dokumentů a předpisů.
Best practise:
- Výměna praktických informací účastníků kurzu, příprava na závěrečnou zkoušku.
Nabízíme Vám možnost se přihlásit na jednotlivé přednášky
v kurzu zvlášť, jednotlivé termíny samostatných přednášek budou brzy vyhlášeny i s
termíny na www.dtocz.cz
ABSOLVENT VZDĚLÁVACÍHO PROGRAMU UMÍ APLIKOVAT VE SVÉ ČINNOSTI:
- personální strategii, její vypracování v systému ŘLZ, řízení a aplikaci v období změn• výkonově řídit lidské zdroje a prezentovat je vedení společností a zaměstnancům
- nejmodernější trendy personálního řízení • definovat a hodnotit pracovní pozici, navrhnout, plánovat systém odměňování, včetně benefitů ve fiktivní společnosti
- efektivně a účinně realizovat systém – náboru, vzdělávání, hodnocení, odměňování atd.
- definovat úroveň kompetencí a jejich hodnocení
- na modelových situacích řídit personální útvary jako lídry změn ve společnostech
- zhostit se úlohy manažera Lidských zdrojů v procesu řízení znalostí
- plánovat motivační programy v podnikové praxi – vč. jejich sestavení
- správné nastavení cílů auditu a výběr osob vhodných pro vedení a zpracování auditu
- plánovat, vést a řídit vliv firemní kultury, její formování na konkurenceschopnost organizace
- organizovat praktický nácvik vedení pohovoru se zaměstnanci
- plánovat a sestavit pracovní popis
KURZ DOPORUČUJEME VŠEM:
- specialistům personálních útvarů, kteří chtějí vybudovat moderní systém řízení lidských zdrojů
- všem pracovníkům personálního oddělení, kteří mají zájem o prohlubování znalostí v oblasti lidských zdrojů s možností získání certifikátu na tuto profesní činnost.
- Kurz je samozřejmě vhodný i pro budoucí zájemce o práci v personalistice.
·
- Začátek každého soustředění od 9.00 - do 16.30 hod (první den od 8.30 hod). Výuka probíhá vždy v pátek po celý den, co 14 dní je výuka i ve čtvrtek.
- Jen u nás se dozvíte, vždy něco navíc. Přednášky a témata jsou aktualizovány podle současné legislativy a dnešních trendů v Personalistice!!!
- Kurz si můžete nechat proplatit Úřadem práce v rámci tzv. Zvolené rekvalifikace - PORADÍME VÁM.
- Nabízíme také možnost úhrady kurzu na splátky.
- Po ukončení kurzu získá účastník: 2 certifikáty - Potvrzení o účasti v akreditovaném vzdělávacím programu - Osvědčení o získání profesní kvalifikace "Personalista"
V Ceně je zahrnuto - příprava výukového materiálu od lektorů - výuka lektorů - drobné občerstvení
Poznámka: v ceně kurzu je autorizovaná zkouška dle NSK pro profesi Personalista