Kvalita a automotive

APQP + PPAP + Plán kontrol a řízení (platnost od 1.3.2024)

Progresivní plánování kvality výrobku, Proces schvalování dílů k výrobě
Termín:
po 16. 3. 2026 - út 17. 3. 2026, 8:30 - 15:00
Rozsah:
2 dny, 16 hodin
Obsah:
  • APQP - 3. vydání (platnost od 1.3.2024
    •  Průběh a etapy programu APQP(popř. projektu) 
    •  Stanovení kontrolních bodů (milníky DR1-DR4)
    • Návrh produktu a procesu a jejich validace, vč. požadavků kap. 8.3 v IATF 16949 
    • Zpětná vazba a nápravná opatření 
    • Plán kontrol a řízení (platnost od 1.3.2024)
    • Řízení dokumentace APQP
    • Organizace APQP a průřezový přístup
    • Analýza a řízení rizik v APQP
    • Metoda CPM – Critical Path Method a metoda PERT - Program Evaluation and Review Technique
  • PPAP - 4. vydání
    • Specifické požadavky procesu PPAP 
    • Předkládací list (PSW)
    • Důvody předložení PPAP
    • Úrovně předložení PPAP a obsah
    • Prvotní vzorkování a rekvalifikace (kontrola rozměrů a funkční zkoušky)
    • Změnové a odchylkové řízení
    • Návaznost FMEA (dle RPN a harmonizovaná dle VDA/AIAG) na požadavky ETA a FTA
    • Rozdíly mezi PPAP a PPF dle VDA 2
  • 8D Report (v návaznosti na CQI20) 
    • Analýza a odhalení příčin neshody
    • Stanovení okamžitých a trvalých nápravných opatření

Kurz APQP + PPAP + Plán kontrol a řízení (platnost od 1.3.2024) je složen z výukových lekcí na pochopení procesu APQP a PPAP. V rámci výuky budou zařazeny ukázky a zkušenosti z provedených auditů (výrobkových, systémových, procesních) v návaznosti na IATF 16949.

Kurz je určen pro všechny pracovníky, kteří jsou zahrnuti v organizaci do systému kvality QS-9000 nebo VDA 6, všem kteří se zabývají schvalováním dílů v praxi.

Lektoři:
Dr. Ing. Petr Řeháček
Poznámka:

Harmonogram výuky:

8:00 - 8:30 prezence účastníků, organizační pokyny

8:30 - 15:00 školení

15:00 - 15:30 diskuze a závěr

V ceně kurzu "APQP + PPAP + Plán kontrol a řízení (platnost od 1.3.2024)" jsou zahrnuty učební texty a malé občerstvení.

Na závěr tohoto kurzu obdrží účastníci osvědčení o účasti.

AKCI PRO VÁS PŘIPRAVÍME I NA KLÍČ.

Cena:
8 591 Kč vč. DPH
Manažer:

Katalogy vzdělávání ke stažení

Katalog Stáhnout

(1,7MB, *.pdf)

Kontakt


DTO CZ, s.r.o.
Mariánské náměstí 480/5
709 00 Ostrava - Mariánské Hory


Tel.: (+420) 595 620 111
Datová schránka: 7itt4x4


E-mail: dtocz@dtocz.cz
Mapa: Zobrazit sídlo DTO na mapě

Partneři

Logo partnera

Český svaz vědeckotechnických společností je jediným zakladatelem a společníkem DTO CZ, s.r.o.