Logistika, nákup, skladování

Proces nákupu

aneb Co se v PROCESU NÁKUPU ne/povede, firmu výrazně ovlivní
Tři klíčové hodnotové rozdíly mezi Strategickým Nákupem moderní firmy a MTZ konceptem minulého století.
Rozsah:
1 den, 8 hodin
Obsah:
  • Strategický nákup není moderní název pro poslíčka, co doveze materiál, který si kdokoliv přeje.
    • Strategický Nákup v Supply Chainu
    • Celofiremní KPI a jejich projekce do KPI Strategického nákupu a Supply Chainu
    • Osobnost Strategického nákupčího jako klíč k realizaci systematického Strategického Nákupu
  • Vytvářejte dobré vztahy s dodavateli a nalaďte dodavatele na Vaše potřeby.
    • Dodavatel jako partner
    • Jak najít vhodného dodavatele a Marketing nákupu
    • Dodavatelský audit jako komunikační nástroj pro customizaci Vašeho dodavatele
    • Rozvoj dodavatele a začlenění jeho klíčových kompetencí do struktury Vaší firmy
  • Plaťte jen za funkční a jednoduché procesy - Supply Chain 4.0.
    • Cena a optimalizace procesů Supply chainu
    • Štíhlý Nákup, Logistika a Plánování
    • Klíčové nástroje LEAN Supply Chain
    • Digitalizace, automatizace, robotizace a umělá inteligence v Supply Chain
Lektoři:
Ing. Libor Smital, Comsell.CZ s.r.o.
Cena:
2 420 Kč vč. DPH
Manažer:

Katalogy vzdělávání ke stažení

Katalog Stáhnout

(4,4MB, *.pdf)

Kontakt


DTO CZ, s.r.o.
Mariánské náměstí 480/5
709 00 Ostrava - Mariánské Hory


Tel.: (+420) 595 620 111
Datová schránka: 7itt4x4


E-mail: dtocz@dtocz.cz
Mapa: Zobrazit sídlo DTO na mapě

Partneři

Logo partnera

Český svaz vědeckotechnických společností je jediným zakladatelem a společníkem DTO CZ, s.r.o.