Logistika, nákup, skladování
Proces nákupu
aneb Co se v PROCESU NÁKUPU ne/povede, firmu výrazně ovlivní
Tři klíčové hodnotové rozdíly mezi Strategickým Nákupem moderní firmy a MTZ konceptem minulého století.
Rozsah:
1 den, 8 hodin
Obsah:
- Strategický nákup není moderní název pro poslíčka,
co doveze materiál, který si kdokoliv přeje.
- Strategický Nákup v Supply Chainu
- Celofiremní KPI a jejich projekce do KPI Strategického nákupu a Supply Chainu
- Osobnost Strategického nákupčího jako klíč k realizaci systematického Strategického Nákupu
- Vytvářejte dobré vztahy s dodavateli a nalaďte dodavatele
na Vaše potřeby.
- Dodavatel jako partner
- Jak najít vhodného dodavatele a Marketing nákupu
- Dodavatelský audit jako komunikační nástroj pro customizaci Vašeho dodavatele
- Rozvoj dodavatele a začlenění jeho klíčových kompetencí do struktury Vaší firmy
- Plaťte jen za funkční a jednoduché procesy - Supply Chain
4.0.
- Cena a optimalizace procesů Supply chainu
- Štíhlý Nákup, Logistika a Plánování
- Klíčové nástroje LEAN Supply Chain
- Digitalizace, automatizace, robotizace a umělá inteligence v Supply Chain
Lektoři:
Ing. Libor Smital, Comsell.CZ s.r.o.
Cena:
2 420 Kč vč. DPH
Manažer: